Data Protection and Privacy Policy

mandag den 24. juni 2013

.:Drengestudenterkort:.

Så var det drengenes tur til at få vist sine studenterkort.


I sidste udgave at 'Ett Trykk' var der bla et kort med nogle fine
foldede kortærmede sommerskjorter.

Jeg var bare nødt til at prøve at folde min egen lille skjorte,
og med god hjælp af  'How To' anvisningen i bladet  og den yngste af 
mine dreng- ('Mor du gør da bare sådan her! Det er da nemt') - fik jeg det til.

Jeg havde lidt problemer ned ærmefolden, og får stadigvæk
en 'Ahaaa' følelse hvergang det lykkes.


Et tips er at bruge tyndt papir, det giver finest folder.

Jeg har brugt en mix af  Basic Grey- det prikkede- og 7 Gypsies.
Basic Grey papiret er nok lige tykt nok, men det gik.

Jeg har brugt små brads som knapper på denne skjorte,
og perler på den anden. Man kunne også bare markere med en tuch.


Begge drengekort, de er da fine, ikke? 

Og så kunne jeg ikke modstå at bruge det tekststempel, lidt frækt men sandt.


Bagsiden er som den plejer, der gik sport i at få
papiret til at passe sammen i mønstret!


Udfordringer.

12 kommentarer:

  1. great and fantastic cards Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  2. Wow, fantastic cards Dorte...love your shirts!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  3. Fantastisk drenge kort Dorte. Rigtig flotte farver og en laekker skjorte.
    Kram ~ Mette

    SvarSlet
  4. Fabulous cards...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    SvarSlet
  5. A super collection of work Dort, thanks so much for sharing your creativity with us at Penny Black and More challenge.

    B x

    SvarSlet
  6. Vilket snyggt och stiligt kort! Älskar färgerna! tack för att du är med vår utmaning hos Cupcake Craft Challenge denna vecka! Lycka till!

    SvarSlet
  7. Brilliant card, Dorte! I LOVE the design! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Hugs Delphine xx

    SvarSlet
  8. Gorgeous card and a lovely design.
    Thank you for joining the CAS challenge over at Penny Black & More and good luck x Susan x

    SvarSlet
  9. Lækkert kort. Tak for at du er med på udfordringen hos os på Card and scrap. DT Sanne

    SvarSlet
  10. Super cards.
    Thank you for joining us at Penny Black and More this month.

    Shirley

    SvarSlet
  11. Så flotte guttekort! Og stilig med brettede skjorter som dekor. Takk for at du scrapper med NSHK!
    :) Karen Elise

    SvarSlet
  12. Very nice creation - I like it. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet