Data Protection and Privacy Policy

mandag den 24. december 2012

Glædelig jul!

Så er det endelig blevet 24 december, er I færdige til i aften?

Det gode ved julen er at den kommer enten vi er klare eller ej.
Skulle der så mangle en ting, så går det nok alligevel.


Jeg vil gerne ønske jer alle en rigtig 

GLÆDELIG JUL!

Denne gamle nisse er med mig fra min barndom.

Jeg forventer ikke I husker historien jeg fortalte sidste år,
så jeg tar den igen. Dem med god husk springer bare over!
 
Da jeg var barn havde mine forældre en Brugsforretning
ude på landet, og denne nisse var en del af den årlige julepynt.

Vi børn var med til at pynte forretningen den sidste
weekend i november, tror jeg det var.

Nu sidder han hjemme hos mig og pynter,
jeg tror mine søstre er lidt misundelige...



Nu holder jeg juleferie, onsdag kommer årets
sidste DT kort for ABC Christmas Challenge.
vi er kommet til Z for.....
Følg med for vi kommer til at søge efter nye 
Design Team medlemmer.
 
Jeg ved ikke rigtig hvor meget blogging jeg
får til, internetforbindelsen på vores hytte er
ikke noget at råbe hurra over.
 
 

1 kommentar: