Data Protection and Privacy Policy

søndag den 21. oktober 2012

Winter Tilda.

Jeg har haft gang i et mere af mine nye Magnolia stempler,
dem der pludselig dumpede ned i min postkasse! 

Og tænk, det var endnu et motiv der passede til julekort.

Jeg elsker blå julekort, jeg synes de blå Distress ink er så meget 
lettere at ha med at gøre end de røde farver, og blåt ER flot!

Her er nogle af sidste års Maja Design julepapirer,
til min store skuffelse  konstaterede jeg at 2012 kollektionen
derfra går i varme røde og brune toner, øv!


Tilda er malet efter 'Henriette-metoden', 
dvs ikke så meget farve på.

Der er kommet Stickles på tøjet her og der,
og på kanten rundt om motivet.

Den flotte snefnug-remse er lavet med dien fra Memory Box.


Bagsiden med bånd fra IKEA, flot og billigt,
det gælder om at have blikker med sig når man handler.

Det er aldrig godt at vide hvor og hvornår man finder
noget fint der kan bruges til kort.

Creative Inspiration har denne uge en udfordring
hvor man skal 'case' dette kort:


Det er lavet af Patricia.


Udfordringer:


9 kommentarer:

  1. Virkelig smukt julekort du har lavet med den Tilda, der sådan pludselig dumper ind hos dig....Ærgerligt den slags ikke sker her. Her skal jeg bestille først...haha.
    Og du har ret: BLÅT ER FLÅT. Som jeg plejer at sige. ALTID FLOT. TIL ALTING.
    God ny uge. Og tak for rådet med cognacen. Jeg tror desværre kun det er tiden der hjælper her.....

    SvarSlet
  2. Gorgeous Christmas card Dorte!! Love the layout and papers and your colouring is awesome!!!
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    SvarSlet
  3. Beautifully done, I love tilda in blue, very pretty card, Thanks so much for joining us at Tildas Town this week
    Hugs Julie P

    SvarSlet
  4. Fab take on our case card and loving that die. Thanks for joining us at Creative this week and good luck hope to see you back next week

    SvarSlet
  5. Your card is gorgeous, Dorte! I love all those shades of blue and your Tilda is so pretty! And I'm still amazed at your making not just the front of your cards:-)... Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Hugs Delphine xx

    SvarSlet
  6. Oh how Perfect I love it, you really have done beautiful work! Thanks so much for sharing at Magnolia Down Under this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvarSlet
  7. beautiful card so pretty in that blue thanks so much for joining us at MDUC and simply magnolia this week
    hugs sara x x

    SvarSlet
  8. What a beautifull winter card! Thank you so much for joining us at simply magnolia this week!

    SvarSlet
  9. Just beautiful Dorte! Thank you for joining us at Whimsy Stamps x

    SvarSlet