Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 13. september 2012

Smukke Tilda nyder efteråret.

Jeg tror jeg er inde i en stime af Magnolia kort,
her er 'Tilda with Daisy', hun har fået en nydelig papir kjole på
for at passe til mønsterpapiret.

Mønsterpapiret er gammelt, hedder 'Indian Summer' og er fra Basic Grey.


Min DT kompis Natascha havde lavet dette flotte banner
på sidste DT kort for HM&FMC. Jeg var nødt til at kopiere ideen.

Spørgsmålet er vel hvordan det ser ud efter en omgang hos Posten !



På kortet ellers er der brugt en embossing folder fra Cuttlebug,
puncher fra Martha Stewart og blomster fra Kort og Godt.



Farverne i dag er ikke så fine, hvis jeg får tid
i morgen skal jeg se om jeg kan få taget nogle bedre.



Jeg har brugt denne sketch fra Duch Magnolia Lovers.


Udfordringer:



9 kommentarer:

  1. Awwh hun, she is such a cutie, love the colours and those gorgeous papers. Brilliant little banner too. All in all, perfect! Hugs Sxx

    SvarSlet
  2. beautiful cards you have made lately Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  3. Wau for nogle flotte farver. Og sød Tilda.

    SvarSlet
  4. so gorgeous, love the paper piecing
    thanks for plyaing with us at tilda's town this week
    hugs
    céline

    SvarSlet
  5. So gorgeous, adorable image and love the colours...Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
    Wendy xx

    SvarSlet
  6. AWW! What a cutie pie!! :) Love the colors and your design with the buttons and wavy sentiment tag!! TOO CUTE!! HUGS

    SvarSlet
  7. Such a beautiful card! Thanks for joining us this week at Just Magnolia!
    Hugs,
    Mae

    SvarSlet
  8. Your creation is so beautiful.

    Thanks for joining lovely hanglar or sweet Magnolia

    Hugs Ineke

    SvarSlet
  9. What lovely card you made!
    Thanks for entering our DML-Challenge!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlet